Bloggens avslöjande bekräftat

På Luleås hemsida bekräftas i dag nyheten att Daniel Bellissimo ansluter till klubben.
SKÄRMDUMP FRÅN LULEAHOCKEY.SE
 
Redan den 24 mars skrev bloggen om att Luleå HF var intresserade av Daniel Bellissimo.
I dag, nästan precis en månad senare, blev nyheten bekräftad.
Redan i mitt inlägg ställde jag mig tveksam till värvningen då jag tycker att "Belli" var lite väl mycket upp och ned.
Å andra sidan får han en riktigt kompetent målvaktstränare i Daniel Henriksson som kanske kan få upp stabiliteten.
 
Vad tror ni om Bellissimo i Luleå?
 
/Larsa
1 Neeeeeej larsa:

skriven

Det var ju en kommentar som avslöjade, inte du?

2 LoLbanan:

skriven

Stämmer, Larsa var inte först med att avslöja detta!

3 tom:

skriven

Kul för Bellissimo ändå. Två föredetta BIK målisar i Luleå alltså. Men Rautio är väl fem klasser bättre nu än när han var i BIK.

4 experten:

skriven

Du skrev inte att han var klar för Luleå utan att intresse fanns.
20 Mars skrev du att tänkbar adress var Örebro eller Timrå för att återförenas med Plastino när en kommentar från en läsare kom in att han var klar för Luleå.
Lucas Sandström till BIK, utan frågetecken efter när blir det officiellt larsa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: