Förtydligande

En BIK-supporter har gnällt över att jag skriver om rykten och inte bara klara övergångar.
De flesta förstår nog men gör ändå ett förtydligande:
Bloggen heter HockeySilly. Namnet skvallrar "lite" om vad den står för.
Alltså - jag skriver om rykten. Jag sållar också bort en hel del rykten som jag tycker känns svaga.
Men att jag sedan ska stå till svars för om övergången inte blir av? Njae va?
 
Klubbarna jobbar med långa "önskelistor" och de kan inte värva alla på den. Men nog tycker i alla fall jag att det är intressant att få veta vilka spelare som finns under radarn.
I och med att bloggen redan är uppe och nosar på 1000 unika besökare per dag så verkar det som att fler gör det.
 
Detta förtydligande känns ändå nödvändigt att göra.
 
 
***Karlskogingen Fredrik Eriksson ser ut att lämna Frölunda och förväntas i stället spela utomlands igen. Inte helt osannolikt att han dyker upp i Tyskland igen. Kanske i sin gamla klubb Nürnberg.
 
/Larsa
1 Oskar:

skriven

Denne "supporter" måste väl ändå ha skojat till det? Omöjligt att vara så efterbliven.

2 Brink :

skriven

Kör Larsa kör... Mer rykten, lika intressant som själva säsongen ;)

3 Lukas:

skriven

"Supportern" som det är skriven om är jag och nej jag är inte efterbliven utan jag ifrågasätte meningen med att ha en blogg som sprider rykten. Jag tycker inte att det behövs. Men om ni läser bloggen och tycker om den så säger jag inget emot det.

4 Marcus:

skriven

Lucas. Du måste vara efterbliven eftersom du klagar på bloggen men ändå så läser du den.

5 Greger:

skriven

De stollar som skriver att någon annan är efterbliven för att han har en åsikt, kanske själva skulle ta och kolla sin mentala hälsa?

6 Lukas:

skriven

Marcus: För det första, ifall du vill ha en ordentlig konversation med någon så är ett tips att inte kallar den personen efterbliven. För det andra, jag gillar inte bloggen och jag läser den inte heller, för det tredje så skrevs det här inlägget om mig så det är klart jag läser det. Förresten så skriver man mitt namn med K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: