Jag tror att "Daggen" kan hamna i Örebro

Vill direkt nämna att detta inte är något tips jag har fått utan mina helt egna tankar.
 
Jag tror att Mikael "Daggen" Ericsson mycket väl kan hamna i - Örebro.
Varför?
Av flera skäl.
 
Sociala skäl. Han kan bo i Karlskoga igen och spela elitseriehockey bara en halvtimme från bostaden.
Sportsliga skäl. Nye Örebrotränaren Patrik Ross tycker väldigt bra om "Daggen" sedan han var utlånad till Ross Troja/Ljungby denna säsongen. Jag vet även att Ericsson själv gillar Ross.
 
Dessutom skulle Örebro må bra av att få in ett fysfenomen som "Daggen" i truppen. Tror han skulle kunna göra ett riktigt gott jobb i Örebro.
 
Vad tror ni?
 
/Larsa
1 Bengt O:

skriven

Tror inte Daggen vill spela i Örebro, helt enkelt. Slipper i o för sig att möta BIK om det inte blir en kvalserie... men nej, tvivlar starkt på det.

2 Jocke:

skriven

Varför skulle han vilja vara med i lag som åker ur? :-)

3 perry:

skriven

Fahlander konstaterade för något år sen att Daggen led av alla bokstavs kombinationer som man kan få!!

4 tom:

skriven

Som Perry säger.
Har han då minsta stolthet i kroppen så lirar han aldrig i Örebro så länge Fahlander finns med i bakgrunden.

5 HenkaN:

skriven

Daggen ska hem...och i kvalserien mot Örebro ska vi ha en repris från förr :)

6 DK:

skriven

Daggen hör hemma i ett brunkargäng, kom hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: