Min önskelista prickas av

Alexander Deilert bytet alltså Asplöven mot BIK.
Han och Anton Holm var båda med på min önskelista över spelare till BIK.
Sjukt att klubben gått efter den!
Nu önskar jag mig Gustaf Lindwall som målvakt!

Ni?

/Larsa

1 tom:

skriven

Härlig värvning av Deilert. Men är verkligen Lindvall den uttalade förstekeepern? Han är en stor talang men känns inte som han spelat så mycket sen Sundsvallstiden. Han kan bli riktigt bra, ingen tvekan om det.

2 marcus:

skriven

ser helst nicklas dahlberg i kassen, annars ser jag gärna alexander hamberg som är en underskattad målvakt. riktigt bra.

3 Slagskott:

skriven

Tror du BIK jagar Eric Thorell Larsa?

4 Johan:

skriven

Lindvall känns lite för ung och oslipad. Finns risk att han inte orkar bära rollen som förstemålvakt.
Enligt mig behöver vi få in en några år äldre målvakt som vi vet vad vi kan få ut ur. Typ en målvakt av Dahlbergs kaliber. Går det att lösa lönemässigt efter en säsong i Norge? Jag vet inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: