Rätt ska vara rätt!

Anton Holm till BIK var inte en nyhet som jag ska ta åt mig äran för.
Det var Mr Madhawk som avslöjade det namnet.
Däremot nämnde jag honom som en spelare jag gärna ville se.
Men rätt ska verkligen vara rätt i nyhetssammanhang.
Blir själv sjukt irriterad om någon inte kreddar mig för en nyhet.
Som med Gistedt till Leksand där INGEN nämnt att hans övergång avslöjades här,
 
/Larsa
1 Michael Johansson:

skriven

Du var först på den absolut, men du var en minut före det kom på Leksands hemsida, så frågan är hur många som såg det här eller där först.

2 gusten eriksson:

skriven

grönvitsumo hyllade ju dig på twitter om joel ju.

3 Jari:

skriven

Nu kan det ju faktiskt kan vara så att man har samma källa. Tjafsa om vem som är först är det fjortisvarning på. Och även om man inte har samma källa. Vem kan säga att det är just den eller den som ska ha cred. Att kräva cred eller respekt gör bara dom som är lite sämre. De som är bra får cred och respekt utan att kräva det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: