Många åsikter om betygsättningen

Henrik Larssons etta i betygsättningen upprörde många.
Foto: BIKKARLSKOGA.SE
 
Som sig bör var det en hel del snack om min betygsättning av BIK-laget.
Det flesta verkade tycka var att en etta på Henrik Larsson var ett för hårt betyg.
Det kanske var i lägsta laget - det kan jag erkänna.
Däremot är han verkligen ingen trea eller fyra som vissa ville få det gällande.
Han svarade för några riktigt magstarka misstag. Bland annat ett som mer eller mindre kostade BIK poäng i playoffmötet mot Örebro hemma.
 
Däremot tror jag att Larsson kan bli en blivande storback i BIK. Om han spelar enklare och inte överarbetar situationerna. Larsson och Anton Karlsson tror jag kommer att tillföra BIK mycket de kommande säsongerna.
Säg att betyget jag satt på honom var 1,9 då...
 
Vissa tyckte att mitt betyg på Martin Thelander var för högt. Visst, han kan säkert ännu bättre men betygsättningen är personlig och jag gillar verkligen "Tellans" spelstil. Rejäl och inget dutt. Sådan stil gillar jag.
 
Älskar hur som helst att ni har åsikter!
 
Glöm heller inte att tipsa om ni har några nyheter på [email protected]
 
Vi hörs!
 
//Larsa
1 kent:

skriven

toppararna en 4 ,,bottrana en 1

2 B:

skriven

Tellan borde haft en 6:a, visst han är ingen Paul Coffey, men, han kan ju få med hela laget!!! =)

3 Nicke K:

skriven

Men om du dömer H.L. efter missen mot Örebro, borde du kunna ge Thelander en etta för insatsen mot Oskarshamn i sista... ?! Lite märkligt resonemang, jag får känslan att du vill provocera lite?

4 tom:

skriven

Tellan var usel i sista matchen. Han vet det själv också. Annars gillar jag hans rejäla spelstil, och hans sett att öppet tala om vad han tycker, även om sig själv. Sen kan man ju undra om Cribbe är så mycket bättre då än H. Larsson? Alltså två snäpp bättre enligt din lista. Det stämmer inte riktigt mot vad jag sett sista tredjedelen av serien. Han har kladdat en hel del. Tänker inte nämna enskilda situationer. Men nämner här matcherna. SSK borta, och VIK hemma. Den som minns vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: