Rykten och övergångar - nu kör vi!!

För några år sedan drev jag en Silly Season-blogg på Karlskoga Kurirens hemsida. Den blev omåttligt populär.
Nu tänker jag göra om samma sak.
Denna blogg kommer att handla om övergången och rykten i Hockey-Sverige med fokus på hockeyallsvenskan i allmänhet och BIK Karlskoga i synnerhet.
 
Senaste ryktena jag snappat upp:
*** Morabacken Kalle Ekelund ska enligt uppgifter vara nära ett avtal med BIK Karlskoga. Dessa rykten förstärktes när det nyligen blev klart att han inte skulle spela vidare i Mora.
***BIK tittar också på Olofströmsbacken Jean-Michel Sunnqvist.
***BIK-backen Nick Plastino ska enligt Nerikes Allehanda ha skrivit på för Örebro. Enligt mina källor är ännu inget påskrivet men att Nick och ÖHK är överens.
 
För tips och rykten mejla mig direkt på [email protected]!
 
Vi hörs!
 
/Larsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: