Simon kommer inte att stanna kvar

En källa inom BIK informerade i dag mig om att Simon Olsson inte kommer att bli kvar i BIK.
Ingen supersensation egentligen. Simon var en ganska upphaussad värvning som dock hade tufft i BIK.
I playoffserien var han emellertid riktigt okey. Var Simon tar vägen nu låter vi vara osagt men en gissning är att han provar lyckan utomlands.
 
Vad tycker ni? Att Simon skulle vara kvar?
 
/Larsa
 
1 Bengt O:

skriven

Nej. Simon är en bra spelare men passar inte riktigt in i BIK av olika orsaker. Tror inte han trivdes heller. Om Rögle åker ur tror jag han återfinns där igen kommande år, annars kan som du säger utlandet/Danmark ligga nära till hands.

2 Johan:

skriven

tycker det är synd, hade bara självförtroendet varit med honom hade han vart kanon!

3 marcus:

skriven

tycker det är lite synd. med en hel försäsong, och att få komma in i det direkt, tror jag hade gjort honom susen. det är bara att kolla hur det gick för björka i troja förra året. det är inte det lättaste att byta klubb mitt under säsongen.

4 tom:

skriven

Jag håller med Marcus. Men å andra sidan ser jag hellre att man försöker få hem en sån som Johan Nilsson. Han har alltid haft en bra speed, och nu har han dessutom öst in poäng.

5 Tutt:

skriven

Antar att hans lön inte kommer ens tangera Hans nytta för klubben, tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: